piątek, 6 maja 2016

Zapraszam na Warszawskie Targi Książki.

Przed nami kolejne książkowe święto - Warszawskie Targi Książki.
Zapraszam w sobotę - 21 maja - w godzinach 13.00 - 14.30  na stoisko wydawnictwa LTW 
/sektor D19, nr 134/.

Miło mi będzie porozmawiać, wymienić uwagi, posłuchać i pooddychać książkową atmosferą razem z Wami.
















Wraz ze mną będą czekały na Was moje książki - wszystkie dotychczasowe tytuły wydane w Wydawnictwie LTW wraz z nowością, czyli "Paniami kresowych siedzib".

Zapraszam!












4 komentarze:

  1. Gdybyż to można było pomyśleć i się przenieść ....
    Ja nawet do Krakowa nie mogę się jakoś wybrać.....im starsza jestem tym mi gorzej gdzieś wyruszyć.

    Ale życzę fajnych i efektywnych spotkań.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że takie będą.
      Spotkania z Czytelnikami i rozmowy są bardzo ważne, wówczas autor ma bezpośredni kontakt z odbiorcami jego książek.

      Usuń
  2. Warszawa jednak dla mnie wciąż za daleko... Mam nadzieję na spotkanie w Krakowie wokół książki "Panie kresowych siedzib"! Życzę miłych spotkań z czytelnikami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też niezbyt blisko, 300 km w jedną stronę :)
      W Krakowie... dopiero jesienią.
      Dziękuję - mam nadzieję, że będzie to miły, dobrze i ciekawie spędzony czas. I zdrowy, bo... walczę z przeziębieniem.

      Usuń