wtorek, 19 lutego 2019

O Księciu Regencie w Grójcu (a przy okazji kolejny pobyt w Małej Wsi)

W poniedziałek, 18 lutego 2019 roku, miałam przyjemność gościć w Grójcu na zaproszenie Pani Dyrektor Powiatowej Biblioteki Publicznej w Grójcu Bogumiły Krawczak.
W siedzibie tamtejszego Starostwa wygłosiłam prelekcję dotyczącą księcia Zdzisława Lubomirskiego i mojej ostatniej książki pod tytułem "Książę Regent".


W spotkaniu uczestniczyli uczniowie grójeckich szkół i nauczyciele. Mam nadzieję, że niezwykła postać księcia zainteresowała młodych słuchaczy, a krótkie przestawienie warsztatu pracy autora przyczyniło się - być może - do poczynienia refleksji, że można w życiu wykonywać swój zawód, a  poza nim mieć jeszcze inną pasję.


Przygotowania do prelekcji

Po prelekcji miła chwila.
Na zdjęciu z Panią Wicestarostą Powiatu Grójeckiego Jolantą Sitarek


****

Na Mazowsze przyjechałam dzień wcześniej, spędzając czas w miejscu związanym z bohaterem mojej książki - w Małej Wsi.
Lutowa, a tak naprawdę prawie przedwiosenna aura, pokazała nowe uroki tego niezwykłego miejsca.











8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich spotkań . Mam nadzieję, że kiedyś też będę tak jeździć że swoimi książkami. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę. Na pewno takich lub podobnych spotkań będziesz miała wiele...

      Usuń
  2. Na pewno budujące nie tylko spotkanie, ale również same wyjazdy :) Zmiany dodają energii.
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Spotkania promujące postać, której poświeciło się książkę, zawsze są dla autora ważne.

      Usuń
  3. Gratulacje, Magdo!
    I jak tam pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie na pewno dla Ciebie ważne i...inspirujące!Mała Wieś urokliwa,nawet ta szarość lutego nie odebrała jej urody :-),miłe takie powroty w ulubione miejsca.Pozdrawiam,Madziu serdecznie i życzę nowych wyzwań pisarskich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie, więc uroda Małej Wsi nie przemija. Szata lutowa też ładna.

      Usuń