piątek, 7 września 2018

Książę Regent (prezentacja okładki nowej książki)

Jesienią 2018 roku ukaże się moja nowa książka pod tytułem "Książę Regent. Opowieść o Zdzisławie Lubomirskim".
Termin premiery jest nieprzypadkowy. W roku, w którym świętujemy stulecie odzyskania niepodległości, warto przypomnieć postać Lubomirskiego - niesłusznie zapomnianej postaci, której działalność znacząco przyczyniła się do odbudowy Państwa w 1918 roku.



Kim był książę Lubomirski? Jakim był człowiekiem? Co lubił? Jak wypowiadali się o nim współcześni? Czym zasłużył sobie na wielki szacunek warszawiaków? Dlaczego mógł pozwolić sobie na zachowania, które tylko jemu "uchodziły na sucho" w Warszawie pod okupacją niemiecką? Dlaczego Józef Piłsudski po powrocie z Magdeburga 10 listopada 1918 roku, pojechał właśnie do Lubomirskiego na herbatę? 
Na te i na wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w książce.

Do lektury zapraszam jesienią. 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prace redakcyjne w toku, też jestem ogromnie ciekawa efektu końcowego.

      Usuń
  2. Bardzo ładna okładka, jak wszystkie Pani książki.
    Czekam na możliwość poznania Pani nowego bohatera, Księcia Regenta. Pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest dobra na czytanie książek, wówczas rozpoczynają się także duże imprezy czytelnicze - targi książki. Premiera jesienią, przed 11 listopada też nie jest bez znaczenia.

      Usuń
  3. No! To jest! Fajny tytuł - taki mocny! Podoba mi się!
    też jestem ciekawa tej ksiązki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł powstał od razu, gdy pojawił się pomysł na książkę. A z tytułami to ja mam przeważnie problem, zawsze powstają na końcu. Tym razem było inaczej.

      Usuń