środa, 1 lipca 2015

Wakacje z damą, czyli trzeci KONKURS na moim blogu.

Przyszło lato, wakacje, więcej wolnego czasu na spotkanie z kolejną książką. W związku z tym postanowiłam ogłosić 3 konkurs na blogu    "O biografiach i innych drobiazgach".  

Wakacje z damą...

Damy są trzy, to bohaterki moich trzech biograficznych opowieści: Helena Sanguszkówna, Maria z Krasińskich Raczyńska i Józefa z Moszyńskich Szembekowa.
Jeśli chcecie poznać bliżej ich losy zapraszam do udziału w konkursie. Szczegóły poniżej.





KONKURS:

1. Konkurs skierowany jest do blogerów, którzy w razie ewentualnej wygranej wskazują adres w Polsce, na który wysłana będzie nagroda. 


2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest: 
* przesłanie odpowiedzi   na pytanie konkursowe 
* podanie tytułu bloga, który się prowadzi

W tytule wiadomości proszę napisać KONKURS. 
Mile widziane będzie umieszczenie banerka konkursowego na swoim blogu.

3. Czas trwania konkursu: od dziś do 17 lipca 2015 r.

4. Ogłoszenie wyników: najpóźniej 19 lipca 2015 r.

5. Pytanie konkursowe:
Proszę dokończyć zdanie:

Wizyta w księgarni to dla mnie...


Oczywiście Wasza odpowiedź nie musi kończyć się tylko na jednym zdaniu, może być to dłuższa wypowiedź w zależności od Waszego pomysłu, weny i chęci podzielenia się ze mną Waszymi odczuciami.

6. Komisja konkursowa - czyli ja - przyzna nagrody, ogłosi wyniki i prześle nagrody.

7. Nagrodzone zostaną 3 osoby, które prześlą najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania są trzy książki mojego autorstwa:
"Dama w jedwabnej sukni"

"Pani na Złotym Potoku" 

"Listy z Kresów"

8.  Każda z nagrodzonych osób otrzymuje jedną książkę. W związku z tym wraz z odpowiedzią Uczestnik może wskazać, który tytuł najchętniej widziałby jako ewentualną wygraną.

9. Odpowiedzi proszę przesyłać na mój adres mailowy: bioggraff40@gmail.com


Życzę powodzenia i zapraszam do udziału!


12 komentarzy:

  1. jak wymyślę coś mądrego, to się zgłoszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się na ten konkurs i szansę na wygraną...oczywiście wezmę udział...

    Załączam pozdrowienia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się też cieszę, że weźmiesz udział.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Już wymyślam odpowiedź - choć w sumie nie ma co wymyślać... sama prawda :P
    PS FAJNY TAKI KONKURS :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w konkursie, juz wysłałam odpowiedź na emaila, jednak nie jestem pewna czy dotarł? Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź dotarła :)
      Dziękuję za udział i także pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zgłoszenie wysłałam, banerek wisi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością wezmę udział. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością i nadzieją :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń