sobota, 18 lipca 2015

Wyniki konkursu "Wakacje z damą"























Konkurs "Wakacje z damą" zakończony.
Wpłynęło do mnie  kilkanaście odpowiedzi. Przyznam się, że czytałam je z ogromnym zaciekawieniem. 

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. 
Wierzcie mi, wybór był naprawdę bardzo trudny, wszyscy tak ciekawie napisali...

Nagrody były jednak tylko trzy. 
Trzy damy, trzy opowieści, trzy życiowe historie. 
Powędrują one do:





Marioli
prowadzącej bloga http://myslirzezbioneslowem.blogspot.com/










Anny 
prowadzącej bloga http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/











Aleksandry
prowadzącej bloga  http://ksiazkioli.blogspot.com/






To na pewno nie ostatni konkurs na moim blogu i już w tej chwili zapraszam do kolejnych!

Nagrodzonym życzę przyjemnej lektury i proszę o przesłanie adresów, na które wyślę książki.


11 komentarzy:

  1. Hurra!, Hurra!, Hurra!
    Magdaleno od razu mi nastrój, kiepski od rana, wywindował w górę. Jakże się cieszę.
    Dziękuję bardzo......

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniała wiadomość:) Bardzo się cieszę! Z przyjemnością wzięłam udział w ciekawym konkursie, z równą przyjemnością przeczytam książkę, o której słyszałam (czytałam) wiele dobrego:) Gratuluję laureatkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kolejnych konkursów... na pewno będą.
      Mam nadzieję, że lektura zainteresuje.

      Usuń
  3. Serdecznie dziękuję Pani Magdaleno! Radość swą dzielę z siostrą w pięknym mieście Toruniu, gdzie wiadomość mnie zastala. Opowiadam właśnie siostrze o Pani pasji i o książkach. Gratuluję współzwyciezczyniom. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proszę pozdrowić piękny Toruń ode mnie. Będę w tym niezwykłym mieście w połowie sierpnia.
      Pozdrawiam i życzę ciekawej lektury. Taką mam nadzieję.

      Usuń
  4. Gratuluje szczęśliwym zwyciężczyniom...szkoda,że nie możemy poczytac co czują będąc w ksiegarni....bo to ciekawe jest....pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy uczestnicy pięknie i ciekawie napisali...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Gratuluję wszystkim Zwyciężczyniom:-),życzę wspanialej lektury;nagrody to naprawdę perełki!
    Szkoda,ze tylko konkurs dla Blogerów:-(

    OdpowiedzUsuń