niedziela, 9 października 2016

Wyniki konkursu

Miło ogłosić mi wyniki KONKURSU.
























Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie.
Czytałam Wasze odpowiedzi z wielką uwagą i zaciekawieniem.
Za wszystkie głosy bardzo dziękuję.
Zgodnie z zasadami konkursu wybrać miałam tylko 3 odpowiedzi.

Nagrody otrzymują:


* Basia prowadząca bloga 5 pór roku

* Małgorzata prowadząca blog Czytam Po Polsku

* Bartek prowadzący blog Libri amici, libri magistri


Poproszę nagrodzone osoby, aby wybrały spośród 6 książek mojego autorstwa (prezentowanych na zdjęciach), tę która będzie  NAGRODĄ.
W mailu wysłanym na mój adres  bioggraff40@gmail.com proszę napisać, który tytuł wybieracie i na jaki adres wysłać książkę.

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję, a zwycięzcom gratuluję.
Dobrego czytania!

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam - MP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, bardzo dziękuję. To będzie wspaniały prezent na Dzień Nauczyciela:-)
    Serdecznie pozdrawiam i czekam z radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jeszcze kalendarzowo nagroda konkursowa trafia w Święto to tym bardziej się cieszę.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrodzonym, a szczególnie pani Małgorzacie, której blog czytuję i szanuję za jej mrówczą pracę przy pisaniu postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i zapraszam do kolejnych konkursów! :)

      Usuń
  5. Gratulacje dla nagrodzonych! Ciekawa jestem, które okładki "zwyciężyły"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej głosów zebrały "Panie kresowych siedzib".
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Akurat tę książkę czytałam :) (mąż także), serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Gratuluję z serca tym, którzy zostali obdarowani......

    OdpowiedzUsuń