piątek, 26 kwietnia 2013

W poszukiwaniu wiosennych kolorów

Ogród...
Bardzo lubię to słowo. Parki, ogrody, rosaria, palmiarnie to miejsca, które uwielbiam, odwiedzam, fotografuję. Zachwyt przyrodą, odpoczynek wśród zieleni, kwiatów, wiekowych drzew, radość z własnoręcznie zasadzonych i pielęgnowanych roślin to kolejny element mojego świata. Wiosna zmusza nie tylko do ogrodowych prac, ale skłania do podziwiania budzącej się przyrody. 
Mój ogródek wysiłkiem rodzinnym doprowadzony został do stanu "używalności" po zimowym śnie...
Pierwsze kolorowe oznaki ogrodowego życia już są i cieszą oczy.








14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Bardzo zazdroszczę Pani ogrodu, bo ja niestety mam tylko balkon.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I balkon można sobie pięknie ukwiecić. A na ogród może kiedyś przyjdzie czas?

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Cudowne kwiaty i nareszcie obudzona przyroda. Kolory cieszą oko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda się budzi, z dnia na dzień jest coraz piękniej. Obserwuję na poszczególnych roślinach w ogrodzie, dziś np. zaciekawiły mnie coraz bardziej widoczne młode listki na jabłonce.

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia ogrodowych piękności.
    U mnie też ogród zaczął żyć. Forsycja kwitnie, a pigwa już się przygotowuje do kwitnienia. Tulipany, żonkile, narcyzy są w rozkwicie, a piwonie już mają pąki.
    Przyroda cudownie nadgoniła stracony czas.
    Załączam pozdrowienia.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forsycję własnie podziwiałam!
      U mnie jest też prawdziwy wysyp tulipanów!

      Usuń
  4. Jaka bujna forsycja! Widać, że kwiaty odwdzięczają się za ogrodnicze trudy i poświęcony im czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to przyjemne, gdy widzi się efekty swojej pracy i rożnych ogrodowych pomysłów.

      Usuń
  5. Marzę o takim ogrodzie, ale niestety to jak dotąd jedynie sfera marzeń. Mam oczywiście balkon, ale jeszcze dopóki małe dzieci nie zaplanowany. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własny ogród to przyjemność, ale i ... praca, obowiązki. No chyba, że ktoś ma swojego ogrodnika!:)) Ja nie mam, ale cała rodzina z zamiłowaniem tworzy ten nasz zielony zakątek.

      Usuń
  6. Przepiękne kolory. Wreszcie przyszła Wiosna, do tego prawie od razu z wysokimi temperaturami - to jest to, co lubię:) Dziś u mnie padał deszcz, więc jeszcze ładniej się wszystko zazieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój zamkowy park na pewno już piękny! A może tak jakieś fotograficzne wieści z łańcuckiej, zamkowej wiosny nam Aniu przedstawisz u siebie na blogu? :))

      Usuń
  7. Wreszcie wiosennie,radośnie i kolorowo!
    Choć nadal mało słońca wszystko kwitnie prawie równocześnie;już" pączkuje" bez i czeremcha...
    Twój ogródek,Madziu wypieszczony,pięknie zagospodarowany,widać olbrzymi wkład pracy i...serca:-),pozdrawiam majowym,ciepłym wieczorem*;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakwitły już wszystkie tulipany, kwitnie magnolia i migdałek. Pięknie, zielono, tylko dlaczego... deszczowo? Dla roślin to zbawienie, ale tak posiedziałoby się w ogródku, poczytało książkę, wypiło kawkę...

      Usuń